SHAKLEE’S STORY

FIORENTE HOUSE…

Sooooo Italy and latin hahahaha…

actually saya dah ada buat blog melalui blogspot..tapi rasa blog yg sana tu dah tak boleh access, terlupa password ker apa yg saya silap tak pasti.sooo mahu tak mahu terpaksa laaaa create blog lain (Nanti saya cuba godeh blog sana untuk setelkan problem yang saya tak reti ni yerrr)

I’m a new blogger, a new comer in this online biznez marketing…

Howwdyyyyyy

Hi Hi Hi semua, Saya Syikin, ada kawan panggil Ikin, Kikin, even Cikin pun ada tau !!! hahaha. a little bit about myself, currently staying at Bukit Mertajam.. a wife to my luvly husband, Mr nice guy (hahaha puji suami sendiri) from Bukit Mertajam..A mother to my little Princess Qurratu’aini – sedang membesar dengan riang gembira


PERTEMUAN BERSAMA SHAKLEE
Saya mengenali Product Shaklee bertahun-tahun dulu. Tapi tak pernah terdetik nak consume pun.
Tapi bila saya pregnant pada tahun 2011, melalui sahabat baik saya Puan Yati Hanapi (Rahsiavitamin.com)
1st time order set hamil dari beliau. Kemudiannya saya teruskan dengan set menyusu, dan sekarang saya masih mengambil vitamin shaklee untuk bantu kesihatan diri (almaklumlaaa antibodi tak berapa kuat).
Dan hasilnya ALHAMDULILAH condition adalah lebih baik & semoga kesihatan ini dikekalkan oleh ALLAH S.W.T

Dengan semangat Puan Yati, saya cuba setapak lagi dari penggunaTEGAR kepada pengedar sah. Jadi saya ingin maklumkan saya juga merupakan Independent SHaklee Distributor ID NO.916218, feel free to contact if you like to purchase any Shaklee product. Saya akan membantu anda, free consultation selepas pembelian. Delivery throughout Malaysia.

 LATE IS NEVER A DENIAL

Blog ini saya tujukan khas buat suami, anak dan adik beradik  yang sentiasa ada disisi ,serta kawan-kawan yang sentiasa menyokong saya untuk lebih berjaya dalam apa jua bidang.

 

 

Salam Kasih Mesra

Asikin Rahman

 

Leave a comment